Το πανόραμα των νέων τραπεζικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Kάθε νόμισμα έχει δύο όψεις και η πανδημία… επίσης. Εν προκειμένω, μέσα σε ελάχιστο χρόνο, οι τράπεζες, προσάρμοσαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους όχι μόνο σε ψηφιακή βάση, αλλά και στις ανάγκες των επιχειρηματιών ή των ιδιωτών πελατών τους, όπως το απαίτησε η συγκυρία. Κάθε πελάτης πλέον, μικρός ή μεγάλος, μπορεί να έχει την τράπεζα στο κινητό του, τον υπολογιστή του ή το ρολόι του, κάθε ώρα, κάθε στιγμή, όπου κι αν βρίσκεται.
Και όχι μόνο. Έφτασε στο σημείο να ικανοποιεί κάθε του πιστωτικό αίτημα χωρίς να επισκεφθεί το τραπεζικό κατάστημα (πλην εξαιρέσεων και κατόπιν ραντεβού), άμεσα και με ασφάλεια, να σερφάρει επιλέγοντας επενδυτικά και τραπεζοασφαλιστικά προϊόντα και να αγοράζει προπληρωμένες άυλες κάρτες.
Την ίδια στιγμή, ο συναλλασσόμενος, ιδιώτης ή επιχείρηση, διεκδικεί τα αποτελέσματα της πιστότητάς του σε μια τράπεζα, μέσα από τον κόσμο προνομίων του loyalty. Οι πιστωτικές κάρτες, προσφέρουν πόντους και χρήμα επί της ουσίας, ελκύουν νέα πελατεία και συμμετέχουν σε μία τελικά, ανταγωνιστική αγορά.
Παρουσιάζουμε, λοιπόν, το νέο πανόραμα των προσφορών από τις τράπεζες στα ψηφιακά τους κανάλια και μέσα από τις πιστωτικές τους κάρτες.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Η Τράπεζα Πειραιώς, ανταποκρινόμενη στη νέα πραγματικότητα που έφεραν τα περιοριστικά μέτρα εξαιτίας του Covid-19, επιτάχυνε τη διάθεση νέων προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από τα ψηφιακά κανάλια winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, ενδυναμώνοντας παράλληλα τις λειτουργικότητες των καρτών της.
Στο κομμάτι των αγορών, οι κάτοχοι καρτών πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς αξιοποιούν ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και επωφελούνται από σειρά προνομίων, ενώ συμμετέχουν σε πληθώρα προωθητικών ενεργειών.
Υπηρεσίες:
- e-card. Μέσω της winbank web banking, παρέχεται η δυνατότητα έκδοσης πιστωτικής κάρτας, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα της τράπεζας.
- Winbank pay. Οι πελάτες μπορούν να πραγματοποιούν τις καθημερινές τους πληρωμές με όλες τις κάρτες, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, ανέπαφα σε φυσικά καταστήματα, χρησιμοποιώντας μόνο το κινητό τους.
- Winbank WEBUY. Η άυλη προπληρωμένη κάρτα winbank WEBUY εκδίδεται άμεσα, δωρεάν μέσω της winbank web banking και μπορεί να χρησιμοποιηθεί την ίδια στιγμή. Ιδανική για συναλλαγές μέσω Internet ή τηλεφώνου, όπου δεν απαιτείται η παρουσία φυσικής κάρτας.
- winbank alerts. Ειδοποιήσεις των κατόχων για τις συναλλαγές τους και για την έκδοση των μηνιαίων λογαριασμών τους.
- mycard app. Πρόσβαση στις προσφορές των καρτών, μέσω smartphone και smartwatch.
Προνόμια:
• Προγράμματα Επιβράβευσης
- Yellow. Οι κάτοχοι καρτών της τράπεζας που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, κερδίζουν yellows με τις συναλλαγές τους και έως και Χ10 yellows στους συνεργάτες του προγράμματος. Τα yellows μπορούν να εξαργυρωθούν στους συνεργάτες του προγράμματος.
- Ειδικά προγράμματα επιβράβευσης, για κάρτες συνεργασιών, που καλύπτουν ευρύ φάσμα ενδιαφερόντων και αναγκών.
• Ασφαλιστικές καλύψεις.
• Ιατρικές παροχές, με προνομιακές τιμές και εκπτώσεις.
• Προγράμματα άτοκων δόσεων, για έξοδα θέρμανσης (έως και σε 9 άτοκες δόσεις) και εξόφληση οφειλών Δημοσίου και Τελών Κυκλοφορίας (έως και σε 12 άτοκες δόσεις).
Προωθητικές ενέργειες:
• Επιβράβευση online συναλλαγών. Οι κάτοχοι καρτών της τράπεζας, με αγορές σε e-shops στην Ελλάδα έως τις 7/12, συμμετέχουν σε κληρώσεις, όπου 100 τυχεροί κάθε μέρα κερδίζουν την αξία της αγοράς τους (μέγιστο ποσό 50 ευρώ, ανά συναλλαγή).
• Προώθηση e-card. Όσοι πελάτες αποκτήσουν πιστωτική κάρτα μέσω e-card και πραγματοποιήσουν αγορά έως 31/1/2020, θα κερδίσουν 10.000 yellows ή πόντους καλωσορίσματος Χ3, ανάλογα με τον τύπο της κάρτας που θα επιλέξουν.
• Κέρδος έως 5% στην Avin. Χρησιμοποιώντας τις πιστωτικές κάρτες της Τράπεζας για προμήθεια πετρελαίου θέρμανσης Αvin, οι πελάτες κερδίζουν 5% της αξίας της συναλλαγής τους, ενώ για προμήθεια καυσίμων κίνησης Αvin & Cyclon κερδίζουν 3% με τις πιστωτικές και 1% με τις χρεωστικές τους κάρτες, σε επιλεγμένα πρατήρια (μέγιστο ποσό 100 ευρώ).
Παράλληλα, μέσω των winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, οι πελάτες της τράπεζας ωφελήθηκαν από ένα σύνολο λειτουργικοτήτων και υπηρεσιών που ήταν άμεσα διαθέσιμες σε αυτούς ψηφιακά και μπορούσαν να τις ολοκληρώσουν χωρίς την επίσκεψη τους σε κατάστημα της τράπεζας, όπως:
- Επικαιροποίηση προσωπικών στοιχείων.
- Αλλαγή συνδεδεμένων λογαριασμών στη χρεωστική τους κάρτα.
- Τροποποίηση ορίων αγορών και αναλήψεων στη χρεωστική τους κάρτα.
- Προσωρινή απενεργοποίηση/ ενεργοποίηση της κάρτα τους.
- Αλλαγή PIN της χρεωστικής τους κάρτας.
- Χρήση εργαλείων οικονομικού προγραμματισμού.
- Διασύνδεση λογαριασμών τους σε άλλες Τράπεζες στην Ελλάδα, για να έχουν την συνολική οικονομική πληροφόρηση.
- Ταυτοποίηση στην πύλη Gov.gr με τους κωδικούς winbank.
Στο ίδιο πλαίσιο, οι υπηρεσίες self-service ανασχεδιάστηκαν με σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πελάτη:
- Δωρεάν online εγγραφή στην winbank.
- Επαναφορά πρόσβασης κωδικών winbank.
- Υπενθύμιση username.
- Επανέκδοση password.
- Δήλωση κινητού extraPIN για λήψη κωδικού ασφαλείας.
ALPHA BANK
Άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον ηλεκτρονικών συναλλαγών παρέχει η Αlpha Bank στους πελάτες της, δίνοντας τη δυνατότητα πραγματοποίησης του συνόλου των τραπεζικών τους συναλλαγών με ασφάλεια και άνεση, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
Ήδη, το 90% των εγχρήματων συναλλαγών πραγματοποιούνται πλέον στα ψηφιακά της δίκτυα της τράπεζας (web, mobile, ATM και Αυτόματα μηχανήματα πληρωμών ΑPS), ενώ παράλληλα η Αlpha Bank πρωταγωνιστεί στον τομέα των ανέπαφων πληρωμών και των αγορών με κάρτα από απόσταση, μέσω των πρωτοποριακών ψηφιακών πορτοφολιών που έχει αναπτύξει.
myAlpha Web και myAlpha Mobile
Μέσα από το e-Banking, οι πελάτες της Αlpha Bank ενημερώνονται για όλα τα τραπεζικά τους προϊόντα, ακόμα και αυτά που διαθέτουν σε άλλες τράπεζες, καθώς και για οποιαδήποτε κίνηση των καρτών τους, μέσω Alpha Alerts (με smsή e-mail), αλλά και μέσω των e-Statements.
Η εγγραφή στο e-Banking πραγματοποιείται online και δωρεάν, κατεβάζοντας την εφαρμογή myAlpha Mobile, με χρήση της χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας, του e-mail και του κινητού τηλεφώνου του πελάτη.
Μέσα από το myAlpha Web ή το myAlpha Mobile, οι πελάτες της Αlpha Bank τακτοποιούν όλες τις υποχρεώσεις τους, από απόσταση, με τη μέγιστη ασφάλεια.
Εξοφλούν λογαριασμούς, πληρώνουν κάρτες Αlpha Bank ή άλλων τραπεζών, δάνεια και μεταφέρουν χρήματα οπουδήποτε, εντός και εκτός Ελλάδας. Επιπλέον, με την υπηρεσία Alpha Quick Transfer, οι πελάτες μπορούν να μεταφέρουν ποσά έως 500 ευρώ ημερησίως από και προς τις επαφές του smartphone τους, χωρίς καμία επιβάρυνση.
Αλλά και η ενημέρωση των προσωπικών τους στοιχείων, καθώς και η ανάκτηση των κωδικών στο e-banking είναι μία εύκολη και γρήγορη διαδικασία για τους πελάτες της Αlpha Bank, αφού πλέον γίνεται αποκλειστικά online μέσω του e-banking.
Tέλος, μέσω του myAlpha Web και myAlpha Mobile, οι πελάτες μπορούν επίσης να ενεργοποιούν ή να απενεργοποιούν τις κάρτες τους, να ζητούν νέο PIN ή την αντικατάστασή των καρτών τους, χωρίς αναμονή, 24/7.
Απόκτηση τραπεζικών προϊόντων online
Το myAlpha Web αποτελεί εύχρηστη επιλογή και για την απόκτηση τραπεζικών προϊόντων, όπως καταθετικό λογαριασμό, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, προθεσμιακή κατάθεση, ασφάλεια αυτοκίνητου και καρτών, καθώς, ακολουθώντας ελάχιστα βήματα και μέσα σε λίγα μόλις λεπτά, ο πελάτης μπορεί να αιτηθεί για τα προϊόντα αυτά, online.
Παράλληλα, η Αlpha Bank παρέχει σε όλους τους ιδιώτες, ανεξαρτήτως Τράπεζας συνεργασίας, τη δυνατότητα έκδοσης, φόρτισης και διαχείρισης επαναφορτιζόμενων προπληρωμένων καρτών bleep Mastercard και bleep Χαμόγελο Visa μέσω του bleep app.
Online αγορές και ανέπαφες συναλλαγές
Με την αναβαθμισμένη υπηρεσία Alpha SecureWeb οι ηλεκτρονικές αγορές των πελατών με κάρτες Αlpha Bank ολοκληρώνονται με μεγαλύτερη ευκολία, ταχύτητα και απόλυτη ασφάλεια, καθώς η ταυτοποίηση πραγματοποιείται μέσω των ειδοποιήσεων myAlpha Code με Push Notifications από την εφαρμογή myAlpha Mobile ή με αποστολή SMS ή μήνυμα μέσω Viber στο κινητό τηλέφωνο του πελάτη.
Με την πρωτοποριακή υπηρεσία πληρωμών Apple Pay για συσκευές Apple που έχει διαθέσει αποκλειστικά στην ελληνική αγορά η Αlpha Bank, οι πελάτες κάνουν τις αγορές τους ανέπαφα, μόνο με το κινητό ή το ρολόι τους.
Στο Apple Pay, οι πελάτες της τράπεζας μπορούν να εντάξουν, όλες τις χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες Visa και Mastercard της Αlpha Bank και να πληρώσουν σε POS ή ηλεκτρονικά σε e-shops, χωρίς να πληκτρολογήσουν το ΡΙΝ της κάρτας τους.
Ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού τηλεφώνου μπορούν να πραγματοποιηθούν και με το ανανεωμένο myAlpha wallet, για κατόχους Android συσκευών, οι οποίοι μπορούν να εντάξουν οποιαδήποτε κάρτα Visa ή Mastercard έκδοσης Αlpha Bank, στο σύγχρονο και φιλικό για τον χρήστη περιβάλλον της εφαρμογής.
Tέλος, ιδιαίτερα πρωτοποριακό είναι και το ψηφιακό πορτοφόλι Garmin Pay, με το οποίο, οι κάτοχοι Garmin smartwatches έχοντας εγγράψει σε αυτό την Visa κάρτα τους έκδοσης Αlpha Bank, μπορούν να κάνουν τις αγορές σε τερματικά contactless, μόνο με το ρολόι τους.
EUROBANK
Η Eurobank, έχοντας επενδύσει επί σειρά ετών στη μετάβασή της στην ψηφιακή εποχή, ανταποκρίνεται με ισχυρά αντανακλαστικά στις απαιτήσεις της ιδιαίτερης, τρέχουσας συγκυρίας και κτίζει βάσεις για μια ακόμη πιο δυναμική ανάπτυξη του ψηφιακού της δικτύου. Με την αντίληψη ότι η πανδημία κατά κάποιο τρόπο έφερε το μέλλον στο παρόν επισπεύδοντας τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων, αναβαθμίζει τη δυναμική ανάπτυξη του ψηφιακού της δικτύου ως κεντρική πλέον, επιχειρησιακή προτεραιότητα.
Κάρτες, Eurobank Wallet & €πιστροφή
Με 3 εκατομμύρια πιστωτικές, χρεωστικές και προπληρωμένες κάρτες, η Eurobank διατηρεί ηγετική θέση στην αγορά και πραγματοποιεί σειρά εξατομικευμένων ενεργειών για μεγαλύτερο όφελος στις καθημερινές συναλλαγές μέσω καρτών. Μέσω του προγράμματος €πιστροφή, από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα επιβράβευσης, η Τράπεζα, κάθε μήνα, σχεδιάζει και υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες με πρόσθετη αξία για τους πελάτες.
Για παράδειγμα, όταν, σε συνεργασία με αλυσίδα λιανικής προσφέρει 20% €πιστροφή, αυτό για τον πελάτη σημαίνει πως αν κάνει μια μεγάλη αγορά (π.χ. ψυγείο ή τηλεόραση) αξίας 1.000 ευρώ, τότε θα λάβει 200 ευρώ €πιστροφή, που μπορεί να τα χρησιμοποιήσει, όπως θέλει, σε οποιαδήποτε από τις 8.500 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, πληρώνοντας έτσι λιγότερο για τη νέα του αγορά, ή και καθόλου.
Παράλληλα, η τράπεζα, σε τακτά χρονικά διαστήματα, υλοποιεί ενέργειες προσέλκυσης νέων κατόχων καρτών, όπως η καμπάνια που έτρεξε προσφέροντας όφελος 20 ευρώ €πιστροφή για την έκδοση νέας κάρτας από το e-Banking, καθώς και η νέα καμπάνια που προσφέρει όφελος 5% €πιστροφή στις συναλλαγές με Eurobank Wallet.
Το Eurobank Wallet είναι το καινοτόμο ψηφιακό πορτοφόλι της Eurobank, που προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να πραγματοποιούν, απολύτως ανέπαφα, πληρωμές με κάρτες Mastercard, μέσω Eurobank App και του Android κινητού τους, χωρίς χρήση της κάρτας στη φυσική της μορφή ή μετρητών. Οι συναλλαγές μέσω Eurobank Wallet επιβραβεύονται μέσω σειράς προσφορών του προγράμματος επιβράβευσης €πιστροφή και, σε μηνιαία βάση, υλοποιούνται στοχευμένες εμπορικές ενέργειες με επιπλέον προνόμια.
Στο πλαίσιο των «έξυπνων» υπηρεσιών της Τράπεζας εντάσσεται και η υπηρεσία Cards Control, που επιτρέπει στους πελάτες να ελέγχουν πλήρως τις λειτουργίες των καρτών από το κινητό ή τον υπολογιστή.
«e-συναλλαγές» για ιδιώτες και Advanced For Business
Η Eurobank έχει αναβαθμίσει τις online υπηρεσίες πληρωμών μέσα από δύο νέα προγράμματα το «e-συναλλαγές» για ιδιώτες και το «Advanced For Business», με τα οποία εκτελούνται, μέσω των εναλλακτικών δικτύων, ηλεκτρονικά, 24/7, πληρωμές λογαριασμών, μεταφορές χρημάτων αλλά και παραγγελία καρνέ επιταγών, με μικρή, πάγια μηνιαία συνδρομή.
• e-συναλλαγές για ιδιώτες. Πρόγραμμα που συνδέεται με λογαριασμό και παρέχει τη δυνατότητα χρήσης συγκεκριμένου αριθμού συναλλαγών και υπηρεσιών, κάθε μήνα, μέσω ενναλακτικών δικτύων (e-Banking, Eurobank Mobile App, Europhone Banking & ATM), χωρίς την κανονική προμήθεια, έναντι μηνιαίας συνδρομής 1,5 ευρώ το μήνα. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα παρέχει 4 πληρωμές λογαριασμών, πέραν όσων είναι δωρεάν με βάση το τιμολόγιο εργασιών, 4 μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμό άλλης τράπεζας εντός Ελλάδος, 4 εισερχόμενα εμβάσματα σε ευρώ από λογαριασμό στην Ελλάδα, με χρήση IBAN και ένδειξη εξόδων SHA. Απεριόριστες πάγιες εντολές πληρωμής λογαριασμών σε εταιρείες και οργανισμούς (π.χ. ενέργεια, τηλεφωνία, ασφάλειες, ασφαλιστικά ταμεία).
• Advanced For Business. Συνδέεται με επαγγελματικό λογαριασμό και παρέχει τη δυνατότητα χρήσης, κάθε μήνα, συγκεκριμένου αριθμού συναλλαγών & υπηρεσιών για την επιχείρηση, μέσω εναλλακτικών δικτύων, χωρίς την κανονική προμήθεια, έναντι μηνιαίας συνδρομής 7 ευρώ τον μήνα. Παρέχει, μεταξύ άλλων, 8 πληρωμές λογαριασμών (π.χ. ενέργεια, τηλεφωνία, ασφάλειες, ασφαλιστικά ταμεία), πέραν όσων είναι δωρεάν με βάση το τιμολόγιο εργασιών, 8 μεταφορές χρημάτων σε λογαριασμό άλλης τράπεζας εντός Ελλάδας, 8 εισερχόμενα εμβάσματα σε ευρώ από λογαριασμό στην Ελλάδα. Απεριόριστες πάγιες εντολές πληρωμής λογαριασμών σε εταιρείες και οργανισμούς (π.χ. ενέργεια, τηλεφωνία, ασφάλειες, ασφαλιστικά ταμεία).
Business Banking e-Commerce solutions
H Eurobank παρέχει την υπηρεσία Business Banking e-Commerce solutions, ένα ολοκληρωμένο μενού λύσεων για τις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται ή σχεδιάζουν να δραστηριοποιηθούν, στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθοδηγώντας τις επιχειρήσεις στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, από το πρώτο βήμα μέχρι το τελευταίο, με τραπεζικές αλλά και με μη τραπεζικές καινοτόμες υπηρεσίες. Αιχμή του δόρατος είναι η υπηρεσία Eurobank Payment Link που αποτελεί τη σύγχρονη λύση για online πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών, με πληρωμή μέσω κάρτας, ακόμα και σε επιχειρήσεις που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Η Εθνική Τράπεζα πρωταγωνιστεί τα τελευταία χρόνια στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, προσφέροντας μια σειρά από ψηφιακές υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών της, ακόμη περισσότερο στη σημερινή συγκυρία.
• Online εγγραφή: Τον Δεκέμβριο του 2019, έγινε η πρώτη ελληνική τράπεζα στην οποία κάποιος μπορεί να γίνει πελάτης εξολοκλήρου από το κινητό του, δηλαδή να ανοίξει για πρώτη φορά λογαριασμό στην τράπεζα, να αποκτήσει χρεωστική κάρτα και πρόσβαση σε Internet και Mobile Banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα. Παράλληλα, αν κάποιος είναι ήδη πελάτης αλλά δεν έχει ακόμη εγγραφεί στα ψηφιακά κανάλια, μπορεί να αποκτήσει από το κινητό του κωδικούς πρόσβασης μέσα σε λίγα λεπτά.
• Έκδοση καρτών: Kάθε ιδιώτης πελάτης ή ατομική επιχείρηση μπορεί να αποκτήσει από το κινητό ή τον υπολογιστή του την κάρτα που χρειάζεται: πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη, με παράδοση στη διεύθυνσή του. Μάλιστα, όσοι πελάτες απέκτησαν νέα πιστωτική κάρτα μέσω Internet & Mobile Banking το δίμηνο Οκτωβρίου-Νοεμβρίου, επιβραβεύτηκαν με 5.000 go4more πόντους και επιπλέον με 3% σε πόντους για τις συναλλαγές που θα πραγματοποιήσουν έως τέλος έτους στα καταστήματα Σκλαβενίτης και τα πρατήρια Shell.
• Απόκτηση νέων προϊόντων: δάνεια, λογαριασμοί, ασφαλιστικά προϊόντα. Η τράπεζα προσφέρει όλο και περισσότερα προϊόντα μέσω Mobile & Internet Banking, όπως το δάνειο Εξπρές έως 2.000 ευρώ με δυνατότητα άμεσης έγκρισης και πίστωσης των χρημάτων, άνοιγμα νέου λογαριασμού ταμιευτηρίου ή τρεχούμενου, άνοιγμα προθεσμιακής κατάθεσης από 3.000 ευρώ με δυνατότητα αυτόματης ανανέωσης, ασφαλιστικό πρόγραμμα για ασφάλιση καρτών και προσωπικών αντικειμένων κ.ά.
• Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη: Πέρα από την απόκτηση νέων προϊόντων ή την εκτέλεση καθημερινών συναλλαγών, όπως μεταφορές χρημάτων και πληρωμές λογαριασμών και οφειλών Δημοσίου, τα ψηφιακά κανάλια της Εθνικής προσφέρουν πολλές ακόμη δυνατότητες στους πελάτες για τον καλύτερο έλεγχο των οικονομικών τους. Με τη «διαχείριση οικονομικών» (PFM) μπορούν εύκολα να βλέπουν τα έσοδα-έξοδα του μήνα, με τις έξυπνες ειδοποιήσεις στο κινητό τους ενημερώνονται άμεσα όταν μπαίνει ο μισθός τους ή κάνουν μια αγορά με την κάρτα τους, ενώ μπορούν ανά πάσα στιγμή να διαχειρίζονται τα χαρακτηριστικά των καρτών τους (όπως π.χ. να τις ενεργοποιούν, να αλλάζουν PIN, να απενεργοποιούν τις online ή τις ανέπαφες συναλλαγές κ.ά.).
• Επιβράβευση του πελάτη: Η Εθνική Τράπεζα προσαρμοσμένη στις ανάγκες της εποχής και πάντα με γνώμονα τη διευκόλυνση και την εξυπηρέτηση των πελατών της, προσφέρει κίνητρα για τη χρήση των ψηφιακών καναλιών της για όλες τις καθημερινές τους συναλλαγές. Σ’ αυτό το πλαίσιο και μέσω του Προγράμματος επιβράβευσης go4more, οι πελάτες επιβραβεύονται με πόντους που αντιστοιχούν σε πραγματικά ευρώ για τις κάτωθι συναλλαγές:
- πρώτη σύνδεση στο Internet Banking και Mobile Banking.
- ανάθεση πάγιας εντολής για πληρωμή οφειλών/λογαριασμών σε οργανισμούς και συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
- πληρωμή οφειλών/λογαριασμών με χρέωση λογαριασμού μέσω Internet / Mobile Banking
Πηγή: Euro2day