Πώς τα social media καθορίζουν τον τρόπο διακοπών
Τα σύντομα σχόλια των τουριστών στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης εμπιστεύονται οι Αμερικάνοι και οι οικογένειες τους που προγραμματίζουν διακοπές, σύμφωνα με το Allianz Travel Insurance Vacation Confidence Index. Ωστόσο η ηλικία είναι καθοριστικός παράγοντας εμπιστοσύνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 77% των Αμερικανών εμπιστεύεται τα σχόλια των τουριστών στο διαδίκτυο και ανάλογα θα επιλέξει τρόπο και το μέρος διακοπών ενώ, μόλις ο ένας στους έξι ή το 16% θεωρεί ότι τα σχόλια των ταξιδιωτών στο διαδίκτυο είναι αναξιόπιστα. Από την άλλη πλευρά μόλις το 7% του δείγματος της έρευνας δεν ξέρει, αν πρέπει τα σχόλια αυτά να θεωρούνται βάσιμα.
Πάντως, η Allianz συνιστά στους μαρκετίερς να λαμβάνουν σοβαρά τους σχολιασμούς των τουριστών στο διαδίκτυο, καθώς έχουν την δύναμη να επηρεάζουν αποφάσεις και να δημιουργούν τάσεις. Εχουν την ‘δύναμη’ όπως αναφέρει να κατευθύνουν τους καταναλωτές σχετικά με το που και πως θα ξοδέψουν τα λεφτά τους.
Το Facebook για τους Αμερικάνους είναι ο ιδανικός τρόπος αναζήτησης και εύρεσης πληροφοριών με ποσοστό 24%. Στην δεύτερη θέση έρχεται το TripAdvisor με ποσοστό 18%.
Οι ηλικίες που εμπιστεύονται περισσότερο το διαδίκτυο στην Αμερική είναι από 18-34 (77%), ακολουθεί με 69% οι ηλικίες 35-54 και κατά 56% οι ηλικίες 55+.