Ενωση Σούπερ Μάρκετ: Ξεκίνησε η πρωτοβουλία μείωσης τιμής βασικών καταναλωτικών προϊόντων
Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Τάκη Θεοδωρικάκου προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (Σούπερ-Μάρκετ) της χώρας, αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει:
Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίνονται θετικά στην πρόσκληση του Υπουργού και στα ράφια των Σούπερ-Μάρκετ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμοι περίπου 120 κωδικοί προϊόντων, σαν ξεκίνημα της πρωτοβουλίας, με τις νέες μειωμένες τιμές.
Αναμένεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες και υπολογίζεται ότι σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.
Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων θα κυμαίνονται από 6%-15% και ήδη οι Αλυσίδες Σούπερ-Μάρκετ ενημέρωσαν την Γενική Γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΙΕΛΚΑ και των εταιρειών σχετικών μετρήσεων (NielsenIQ, Circana, κλπ.) η συνεχής αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα στα προϊόντα που πωλούνται στα Σούπερ-Μάρκετ, αποτελεί πλέον μία σταθερή πραγματικότητα και αναμένεται ότι με την πρωτοβουλία αυτή του Υπουργείου Ανάπτυξης θα υπάρξει ακόμα περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα.
Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ-Ελλάδας (ΕΣΕ) συστάθηκε τον Μάιο 2023 με στόχο να εκφράζει και να προωθεί τις θέσεις του κλάδου σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο. Να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για νόμιμο, υγιή & ελεύθερο ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών και να αναλαμβάνει δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα. Ιδρυτικά μέλη της είναι οι μεγαλύτερες αλυσίδες Supermarket που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας ενώ μέλη της μπορούν εν δυνάμει να είναι όλες οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας ανεξαρτήτως μεγέθους και αριθμού καταστημάτων. Η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας απαριθμεί σήμερα 20 αλυσίδες– μέλη.
H Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) ανακοινώνει ότι ξεκίνησε στα ράφια των Σούπερ-Μάρκετ η εφαρμογή της μείωσης τιμών σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα.
Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Τάκη Θεοδωρικάκου προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (Σούπερ-Μάρκετ) της χώρας, αναφέρει η ανακοίνωση και προσθέτει:
Τόσο οι προμηθευτές όσο και το οργανωμένο λιανεμπόριο ανταποκρίνονται θετικά στην πρόσκληση του Υπουργού και στα ράφια των Σούπερ-Μάρκετ μέχρι το τέλος Οκτωβρίου θα είναι διαθέσιμοι περίπου 120 κωδικοί προϊόντων, σαν ξεκίνημα της πρωτοβουλίας, με τις νέες μειωμένες τιμές.
Αναμένεται ότι η πρωτοβουλία αυτή θα ενταθεί τις επόμενες εβδομάδες και υπολογίζεται ότι σταδιακά περισσότεροι από 600 κωδικοί προϊόντων διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών θα συμμετέχουν στην πρωτοβουλία.
Οι μειώσεις τιμών στους 120 αυτούς κωδικούς καταναλωτικών προϊόντων θα κυμαίνονται από 6%-15% και ήδη οι Αλυσίδες Σούπερ-Μάρκετ ενημέρωσαν την Γενική Γραμματεία Εμπορίου για τις σχετικές λίστες των κωδικών προϊόντων.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του ΙΕΛΚΑ και των εταιρειών σχετικών μετρήσεων (NielsenIQ, Circana, κλπ.) η συνεχής αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων τους τελευταίους μήνες, ιδιαίτερα στα προϊόντα που πωλούνται στα Σούπερ-Μάρκετ, αποτελεί πλέον μία σταθερή πραγματικότητα και αναμένεται ότι με την πρωτοβουλία αυτή του Υπουργείου Ανάπτυξης θα υπάρξει ακόμα περαιτέρω αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα καταναλωτικά προϊόντα.
Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ-Ελλάδας (ΕΣΕ) συστάθηκε τον Μάιο 2023 με στόχο να εκφράζει και να προωθεί τις θέσεις του κλάδου σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο. Να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για νόμιμο, υγιή & ελεύθερο ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών και να αναλαμβάνει δράσεις και πρωτοβουλίες για τη στρατηγική ενδυνάμωση του ρόλου του λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα. Ιδρυτικά μέλη της είναι οι μεγαλύτερες αλυσίδες Supermarket που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας ενώ μέλη της μπορούν εν δυνάμει να είναι όλες οι αλυσίδες λιανεμπορίου τροφίμων στη χώρα μας ανεξαρτήτως μεγέθους και αριθμού καταστημάτων. Η Ένωση Σούπερ-Μάρκετ Ελλάδας απαριθμεί σήμερα 20 αλυσίδες– μέλη.